Walking street & Koh Larn - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Gabriëlle Vink - WaarBenJij.nu Walking street & Koh Larn - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Gabriëlle Vink - WaarBenJij.nu

Walking street & Koh Larn

Door: Gabriëlle Vink

Blijf op de hoogte en volg Gabriëlle

16 November 2014 | Thailand, Pattaya

Zaterdag avond met de tuk tuk taxi naar Walking street geweest. Onderweg kwamen we langs het Hilton en daar staat dus de kerstboom verlicht en wel deze moest natuurlijk wel ff op de foto, in november hartje zomer en dan al een kerstboom wij kunnen ons dat niet voorstellen! Maar goed we stapte uit de tuk tuk taxi en kwamen dus meteen terecht bij een box wedstrijd dat heet hier in Thailand Maythai boxing ff bij gekeken maar snel door om de walking street op te gaan. Zo wat een drukte hier zeg, je loopt nog net niet over de koppen heen!!! De toeristen politie is ook genoeg op de been want walking street staat om bekend om zijn zakkenrollers etc. Maar goed wij daaar lopen tja wat zal ik er is over zeggen de dames staan daar met schaars geklede kleding te dansen om je binnen te krijgen of mannen met een a4 met keuze's welke seks show je kan bekijken hier is dus het wahallah van de seks industrie! Ik wordt hier niet warm of koud van want ze doen hun best maar. Ik ben tot het einde gelopen en weer terug en vond het wel best. Zondag hebben we met Marcel. Els en Anneke het eiland Koh Larn bezocht. Wederom met de tuk tuk taxi geweest om naar de pier van Pattaya te gaan en de locale ferry/ boot te nemen. Leuk tochtje over de golf van Thailand te varen om zo naar Koh Larn te gaan. Eenmaal aangemeerd konden we 2 kanten op en wij kozen voor de kant waar de minste mensen heen gingen. O wat was het heerlijk op het eiland, heerlijk windje erbij en in zee gezwommen echt een aanrader. De stranden waren ook prachtig wit en de zee blauw. Wij gaan zeker nog een dag terug naar Koh Larn want dit was echt ff genieten dat je zegt van had ik dit maar vaker gedaan. Vanaf Pattaya is het maar 45 min met de boot varen en dan zit je wel op een prachtig eiland!!!! Onze laatste week is ingegaan en gaan er optimaal van genieten nog!