Aankomst Thailand. - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Gabriëlle Vink - WaarBenJij.nu Aankomst Thailand. - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Gabriëlle Vink - WaarBenJij.nu

Aankomst Thailand.

Door: Gabriëlle Vink

Blijf op de hoogte en volg Gabriëlle

26 Oktober 2014 | Thailand, Pattaya

Na dat we zaterdag ochtend met zonnig weet waren vertrokken reden we richting Amsterdam en hoe bewolkter het werd. We hebben ontbeten bij ah to go om vervolgens onze koffers in te leveren, we hadden tijd over en zijn nog naar het panoramadek gegaan, 1 maal aangekomen daar was het super mooie weer. Bij gate om te boarden was het bewolkt en zo stegen we ook op. Onderweg hadden we erg veel last van turbulentie maar we hebben alles doorstaan.

Tijdens ons aankomst op Thailand duurde het ontzettend lang voordat we bij de paspoort controle kwamen. Eenmaal aangekomen en erdoor heen op naar onze koffers bleek het dus dat we 1 van de laatsten waren die de koffers ophaalden. Snel naar de uitgang bij de uitgang werden we ontvangen door onze reisleider, we werden ook overrompeld door de enorm hitte die ons tegemoet kwam en kregen een privé rit naar ons hotel. Eenmaal aangekomen in ons hotel wist ik niet wat ik zag wat een mooi modern hotel met mooie tuin. We moesten echter wel even op onze kamer wachten maar na 1 1/2 uur konden we eindelijk onze te warme kleding verruilen voor zomerkleding wat een verademing. Het is op dit moment rond de 30/35 graden en erg benauwd. Ma is even gaan liggen die was door de lange reis vermoeid en pa en ik zijn Pattaya gaan verkennen. Op zoek naar eet tentjes waar we die avond konden eten intussen een in mens groot supermarkt tegen gekomen om daar een lange tijd door te brengen. We hebben een klein gedeelte van Pattaya verkent en gaan morgen ook verder met alles ontdekken. Vanavond heerlijk gegeten bij een Thais restaurant o o o wat was dat heerlijk, heb er echt van genoten en helemaal toen we de rekening kregen 11 euro met z'n 3e!!!! Dat geloof je toch niet dat je zo lekker en goedkoop kan eten. Vanavond hebben we ook een avond markt bezocht erg leuk om er over heen te lopen veel herkenning vanuit Bali.
Zo voor nu hou ik op ik duik mijn bed in ben kapot ben nu meer dan 24 uur op.

• 27 Oktober 2014 - 18:31

Nel :

Nu lekker daar vandaag hier ook heel heerlijk weer . Gr daar en veel plezier