Bangkok. - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Gabriëlle Vink - WaarBenJij.nu Bangkok. - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Gabriëlle Vink - WaarBenJij.nu

Bangkok.

Door: Gabriëlle Vink

Blijf op de hoogte en volg Gabriëlle

09 November 2014 | Thailand, Pattaya

Vandaag een dagje naar Bangkok wederom weer vroeg we werden om 7 uur opgehaald om een auto rit van 2 uur af te leggen. Na aankomst in Bangkok gingen we eerst naar de Golden Buddha at Wat Trimitr deze buddha bestaat uit 5 ton puur goud. Na de Golden Buddha zijn we door China town gewandeld alleen dat is al een belevenis!! Wat een mensen en voedsel ik hoefde spontaan geen eten meer bah zo vies om te zien! Na China town zijn we naar Grand Palace gegaan wat in groot paleis zo mooi je keek je ogen uit, maar ook zo warm bij de Grand Palace moet je een lange rok en shirt met korte mouw aan en als het al bloedheet is dan wordt het alleen maar nog warmer ook zijn we bij de Grand Palace naar de emerald Buddha temple geweest. Maar vond het super mooi om het te zien en te ervaren. Na Grand Palace gingen we lunchen op een boot om na de lunch met een kleinere boot de rivier Chao Phraya river over te voren en te zien hoe de locals leven. Wat een happening alleen maar oude houtenhuisje die van ellende aan elkaar vast zitten maar de mensen zijn wel gelukkig, onderweg nog een aantal floating markets tegen gekomen. Na deze boot reis gingen we nog naar 1 tempel de Wat Pho ook deze was enorm mooi om te zien en groot. Daarna wederom een lange autorit terug naar Pattaya. We waren even bang door de enorme smog dat ma daar last van zou krijgen maar dit alles viel zo mee dat we blij zijn dat we dit stukje Bangkok mee hebben gemaakt dit maakt het wel compleet.

• 10 November 2014 - 08:30

Ton En Marga:

Mooie foto's en het eten ziet er wel niet uit maar het is ontzettend lekker fijne vacantie verder